Kalendarze książkowe obok dnia miesiąca mają też miejsce na notatki. Jest to dodatkowa funkcja, która pomaga zaplanować harmonogram dnia. Jak najkorzystniej zaprojektować kalendarz dla Twojej firmy? Obrazek powinien pokazywać, czym zajmuje się firma (branża). Przedstawiać pozytywne emocje, aby wzbudzać zaufanie pomiędzy klientów. Usługi, jakie firma oferuje, powinno się wymienić od myślników w dolnym rogu zdjęcia (przód kalendarza w schemacie A6). Tak, aby nie zasłaniały grafiki. Czcionka może być w formie graficznej na przykład. napisana lakierem do paznokci (salon kosmetyczny). Numer telefonu albo adres email też musi zostać umieszczony. Kontakt zostanie zachowany w przypadku, gdy klient będzie poza domem. Wystarczy poprosić znajomego o skorzystanie z komórki, wykręcić numer i wszystko uda się załatwić. Gdziekolwiek jest. Zyskujesz szanse, że klient wybierze Twoją firmę. Czasami klienci omijają punkty usługowe ze względu na niekompetentną lub niemiłą obsługę. Skryte osoby też nie są mile widziane jako pracownicy firmy, dla których kontakt z klientem to podstawa. Celem firmy, która ma kontakt z klientem, jest zdobycie zaufania. Jak to zrobić? Dobrym pomysłem jest przekazanie wartościowych wskazówek w skróconej formie. W każdym miesiącu. W ten sposób pokażemy, że jesteśmy profesjonalistami/fachowcami w danej kategorii. Ludzie korzystający z usług Twojego biznesu zrozumieją, że nie liczy się jedynie zysk. Usiłujesz pomóc. Do każdego klienta stosowane jest indywidualne podejście. Zalety zastosowania kalendarza jako formy reklamy. Kalendarze w schemacie A6 zajmują niewiele miejsca, dlatego łatwo mieszczą się w torbie. Wąska budowa pozwala wyjęcie go jednym ruchem. W każdym momencie, gdy klient sięgnie po kalendarz kieszonkowy, przypomni sobie o Twojej firmie. W szczególności osoby, które mają pamięć wzrokową. Zastanowi się nad skorzystaniem z usługi.
Więcej: https://www.iveno.pl/kalendarze-ksiazkowe-kieszonkowe