Projektowanie reklamy Blog o reklamie wyraźnie podkreśla, że marketing powinna być skoncentrowana na jednej idei. Przed stworzeniem komunikatu powinniśmy bardzo jasno określić ideę, którą pragniemy przekazać, aby została ona zrozumiana. Określ własną grupę targetową. Określ, do jakiego typu konsumentów kierujesz swoją reklamę i stwórz ją z myślą o nich. Wywieraj wpływ od samego początku. Pierwsze kilka sekund jest kluczowe, ponieważ od nich zależy, czy odbiorcy będą dalej czytać, słuchać albo oglądać Twoją reklamę. O ile przyciągniesz ich uwagę na samym początku, szanse na to, że odbiorą cały przekaz, są wielokrotnie większe. Podkreśl przewagę konkurencyjną produktu albo marki, aby wzmocnić lub dosłownie poprawić jego pozycjonowanie. Powinniśmy znaleźć równowagę między rozsądkiem (korzyść realna) a emocjami (korzyść emocjonalna). Zaprezentuj produkt w atrakcyjny sposób. Powinno się podkreślić korzyści płynące z reklamowanego produktu. Negatywne sformułowania przynoszą efekt odwrotny do zamierzonego. Używaj osobistego tonu. Całkiem dobrze jest wyrażać się w sposób potoczny, w granicach, tak by odbiorcy zakładali, że wiadomość jest ukierunkowana do w zasadzie każdego z nich w szczególności. Bądź bezpośredni. Czas to pieniądz, też dla naszych słuchaczy. Nie zwracają uwagi na reklamy, więc trzeba mówić jasno i nie owijać w bawełnę. Dużo lepiej jest stosować bezpośredniego, precyzyjnego stylu, odpowiedniego dla rodzaju odbiorców, do których jest adresowany. Blog o projektowaniu graficznym wskazuje, iż reklama powinna przyciągać uwagę odbiorców.
Sprawdź tutaj: https://www.whiteart.pl/blog